Поповић-Ћитић, Бранислава

Link to this page

Authority KeyName Variants
7347f826-95c5-468e-a686-cc5697188a6a
  • Поповић-Ћитић, Бранислава (1)
Projects

Author's Bibliography

Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине

Поповић-Ћитић, Бранислава

(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)

TY  - CHAP
AU  - Поповић-Ћитић, Бранислава
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/402
AB  - У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка
сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је
да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке
унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању,
представља једну од централних тема истраживача и практичара из области
школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има
бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема
у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како
би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у
понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које
је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки
налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању
ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне
превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима
школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу
бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма
који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег
школског окружења.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
EP  - 275
SP  - 255
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_402
ER  - 
@inbook{
author = "Поповић-Ћитић, Бранислава",
year = "2019",
abstract = "У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка
сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је
да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке
унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању,
представља једну од централних тема истраживача и практичара из области
школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има
бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема
у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како
би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у
понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које
је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки
налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању
ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне
превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима
школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу
бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма
који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег
школског окружења.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине",
pages = "275-255",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_402"
}
Поповић-Ћитић, Б.. (2019). Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 255-275.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_402
Поповић-Ћитић Б. Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:255-275.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_402 .
Поповић-Ћитић, Бранислава, "Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):255-275,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_402 .