Пешић, Јелена

Link to this page

Authority KeyName Variants
d7b134f0-c49c-4c85-99df-2d28d28cdd0f
  • Пешић, Јелена (1)
Projects

Author's Bibliography

Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса

Мирков, Снежана; Пешић, Јелена

(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)

TY  - CHAP
AU  - Мирков, Снежана
AU  - Пешић, Јелена
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/764
AB  - Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана Мирков и Јелена Пешић). Предвиђамо
да ће дивергентно мишљење бити најважније у будућности и
стога њему посвећујемо посебну пажњу. Ми смо свесни, међу-
тим, а и теорија такође говори о томе да дивергентни процес
треба да буде комбинован са критичким мишљењем, усмереним
ка адекватном решењу, да би се дошло до креативних исхода.
AB  - Problem oriented dialogue and metacognitive
activities were interpreted from the critical thinking perspective
which is, next to divergent practice, important for the completion of
the creative learning processes manifested in outcomes (Sneţana
Mirkov and Jelena Pešić). Divergent thinking is a way of thinking
which is predicted to be the most important in future and it supports
our original idea to pay a special attention to this topic. However, we
are aware, and the theory also supports, that the divergent process has
to be combined with critical thinking oriented to the adequate solution
in order to become a real creative action and provide a creative
outcome.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса
EP  - 288
IS  - 2
SP  - 267
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_764
ER  - 
@inbook{
author = "Мирков, Снежана and Пешић, Јелена",
year = "2012",
abstract = "Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана Мирков и Јелена Пешић). Предвиђамо
да ће дивергентно мишљење бити најважније у будућности и
стога њему посвећујемо посебну пажњу. Ми смо свесни, међу-
тим, а и теорија такође говори о томе да дивергентни процес
треба да буде комбинован са критичким мишљењем, усмереним
ка адекватном решењу, да би се дошло до креативних исхода., Problem oriented dialogue and metacognitive
activities were interpreted from the critical thinking perspective
which is, next to divergent practice, important for the completion of
the creative learning processes manifested in outcomes (Sneţana
Mirkov and Jelena Pešić). Divergent thinking is a way of thinking
which is predicted to be the most important in future and it supports
our original idea to pay a special attention to this topic. However, we
are aware, and the theory also supports, that the divergent process has
to be combined with critical thinking oriented to the adequate solution
in order to become a real creative action and provide a creative
outcome.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса",
pages = "288-267",
number = "2",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_764"
}
Мирков, С.,& Пешић, Ј.. (2012). Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 267-288.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_764
Мирков С, Пешић Ј. Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):267-288.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_764 .
Мирков, Снежана, Пешић, Јелена, "Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):267-288,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_764 .