@inbook{
author = "Mалинић, Душица and Бањац, Соња and Шијаковић, Тања",
year = "2018",
abstract = "Полазећи од тога да је стручно усавршавање наставника значајан фактор
унапређивања квалитета рада школе, у тексту је представљен Инструмент
за планирање стручног усавршавања наставника који школи може да
омогући прикупљање релевантних информација неопходних за планирање
овог процеса. Предност овог инструмента јесте у томе што се његовом
применом може стећи бољи увид у актуелне потребе наставника у домену
стручног усавршавања. Прецизније, задавањем наведеног упитника школа
може да обезбеди прикупљање информација о томе: (а) како наставници
индивидуално планирају стручно усавршавање, а како виде да се процес
планирања стручног усавршавања одвија на нивоу школе; (б) колико
различити облици стручног усавршавања доприносе променама у наставној
пракси и (в) у којим областима рада наставника постоји потреба за даљим
унапређивањем професионалних компeтенција. Прикупљени подаци
омогућавају управи школе мапирање главних токова у којима стручно
усавршавање треба да се одвија у планираном периоду, сагледавање
проблема у планирању овог процеса, као и разумевање доприноса појединих облика стручног усавршавања променама у наставној пракси.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе",
pages = "104-82",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454"
}